РусСiамКлуб
фото   форум   статьи   контакты   вход   регистрация




птн, 29.03.2024, 07:16
здравствуй, guest | RSS
Логин:
Пароль:
важные вѣшки участка
куда?* отзывы* ไทย в россiи* знать ไทย* блог д.ф.* печник д.ф.* файлы сайта*

царицын? сталинград?
Всего ответов: 52

___наши отсчеты:___
оплачено:
без рекламы:



_рекомендую статьи:_
иван-царевич - сказочный образ исуса-мануила комнина, сына византийского царя* модная тема: олимпиада/оливиада на чермном/красном/черном море* что значит успешная жизнь? чем измерить успех: деньгами, уважением людей, годами жизни? что это за город? илья-муромец ходил к князю владимиру в... царьград! мать городов русских - не укрокиев.* было ли на руси представление о переселении душ? вселенский собор: реинкарнация по-русски* откуда есть пошла земля русская? изконность руси* знакомьтесь! основатель династiи романовых - канбила дивонович гланда по прозвищу кобыла* если над мечетью вы видите звезду и полумѣсяц... знайте: эта звезда - вифлеемская!*
Китай д.федор мотопробег Таиланд р.квай печное дело лаос малайзия Паттайя морское сафари Сингапур ддфит moto GP 2011 крейсер «жемчуг» православие русские могилы на о.пинанг пинанг госприем 2012 Таиланд ประเทศไทย рай на реке квай лаос ລາວ вангвиенг วัງວຽງ каяки лагуна пещеры православие в таиланде кхау яй клуб дфт золотое кольцо храм в бангкоке butterworth автобус на куала-лумпур баттерворт крейсер жемчуг о.пинанг moiseikin russian luxury Русь бюро творческих экспедиций художники посол россии свастика вьентьян ວຽງจัນ обезьяны ко чанг аютия красные рубашки вокруг света Водопады ночная рыбалка внутренние перелеты в таиланде русская печь-парная борнео саравак кучинг остров джеймса бонда пханга парк птиц автомобили на дорогах таиланда быстрые лодки Северный Таиланд остров обезьян галата царьград константинополь стамбул истикляль ген.консульство россии в стамбуле 11-й интернат каменка живого огня банные печи каменка русская печь каминопечи шутка юмора машины луангпрабанг flood 2011 Пасечники парная Знамение русский характер печное дело федора озаренова концерт Паллада Печи Баня Бани каменки Россия MH370 Malaysia история москва язычество Калуга Турция печник камин MH17 банная печь Русский язык

полезные участки в рунете:
православiе таиланда* музыка «арктиды»* святой остров* портал о лаосѣ* валенОК!* дѣтсад «7цвѣтик»

основные данные на сегодня по церковному календарю:


___наши опросы:___
кто такой путин?

Всего ответов: 49

ху из мистер медведев?

Всего ответов: 45

гдѣ в юго-возточной азiи и странах сосѣдних регiонов вы уже побывали?
Всего ответов: 436
откуда вы? сколько раз вы посетили таиланд? где вы живете?
Всего ответов: 206
статьи д.федора [18]
все темы, собранные по признаку автора
общество, военное дело, экономика, власть [52]
войны, власти, тайные общества, прогнозы, аналитика, геополитика, мѣждународные отношенiя
лаосскiй кофе [5]
божественный напиток из чудесной страны
психологiя, идеологiя, мировоззренiе, нацiонализм [47]
наш взгляд на мир, опыт поведения, основания решений, оценок
исторiя, хронологiя [30]
статьи, сочиненiя, източники по историческим вопросам
научно-популярные сочиненiя [23]
наука, космологiя, физика, биология, техника и другие дисциплины
знать таиланд [16]
о таиланде
тай в россiи [7]
что можно найти в россiи из таиланда
религiи, богословiе, молитвы, пророчества [25]
о религiях, о жизни и смерти, о человѣкѣ, о богѣ

Главная » Статьи » статьи » исторiя, хронологiя [ Добавить статью ]

повесть о взятии царьграда

В лѣто 5803 царствующу в Риму богосодѣтелному великому Костянтину Флавию, со тщанием великим отвсюду собрав оземствованных христиан, начат укрепляти и разширяти вѣру христьянскую, церкви Божиа украшати, а ины преславны вздвизати, а идолы сокрушати и домы их в славу Богу превращати. И к тому законы многы устави, яко идолская капища святителем Христовым и христьяном точию владѣти и рядити. В среду же и в пяток поститися страстѣй ради Христовых, а неделю празновати въскресения ради Христова. Жидом же отинуд жертвы не творити, и на  распятие не осуждати никогоже, нечестия ради креста Христова.  И раб имъ не покупати никомуже. И на златнице образ его написати. И бысть радость велия повсюду христьяномъ.

Въ 13 же лѣто царства его, советом Божиим подвизаем, въсхотѣ град создати въ имя свое и посла мужей достойных в Асию и в Ливию и в Европию на взыскание и изобрание преславна и нарочита мѣста на созданье таковаго града. Онѣм же возвращающемся, сказаваху цесарю различныя мѣста преславная, а наипаче похвалиша ему Макидонию и Визандию. Он же болма прилежааше мыслию на Трояду, идѣже и всемирная победа бысть греком на фряги. И сице умышляюще царю въ дни и в нощи, слыша в снѣ глас: «Въ Визандию подобаеть Костянтину-граду създатися». И абие цесарь, възбудився от сна, вскоре посылаеть в Визандию магистров и градцкых дѣлателей готовити мѣсто. Сам же цесарь, оставив в Риму кесари два сына, Консту и Констянтина, а сыновца своего Адаманта — в Вретанию, поидѣ с материею своею Елѣною въ Вѣзандию, с нею же взят и жену свою Максимину, дщерь Диоклитияна царя, и сына своего Констянтина ... и Ликиния, зятя своего, и два брата своих—Далмата и Констяндиона, и Долматова сына—Далмата же, и Констяноновых два сына—Галу и Улияна. И пришед в Визандию, виде на том месте семь гор и глушиц морских много. И повелѣ горы рыти и нижняя мѣста наполняти, и на глушицах столпы каменые ставити и на них своды сводити и ровняти место, а сам цесарь пребывааше в Визандию. Егда же уготовиша мѣсто, събра цесарь велмож и мегистан и магистровъ, и начат умышляти, како быти стенам и стрелницам и вратам градцким, и повелѣ размерити место на три углы, на все стороны по семи вѣрстъ, тако бо бѣ мѣсто то межи дву морь — Чернаго и Бѣлаго.
     И се змий внезапу вышед из норы, потече по мѣсту, и абие свыше орел, спад, змия похвати и полетѣ на высоту, а змий начат укреплятися вкруг орла. Цесарь же и вси людие бяху зряще на орла и на змию. Орел же, възлетев изъ очью на долгъ час, и пакы явися низлетающь и паде съ змием на то же мѣсто, понеже одоленъ бысть от змия. Людие же, текше, змия убиша, а орла изымаше. И бысть цесарь во ужасе велицем и, созвав книжники и мудреци, сказа им знамение. Они же, поразсудив, сказаша цесарю: «Се место Седмохолмы наречется и прославиться и возвеличиться в всѣй вселеннѣй паче иных градов, но понеже станеть межи дву морь и бьем будеть волнами морьскими—поколебимъ будеть. А орел есть знамение крестьянское, а змий—знамение бесерманское. И понеже змий одолѣ орла, являеть, яко бесерменство одолеет христьянства. А понеже крестьяне змиа убиша, а орла изымаша, являет, яко напоследок пакы христьянство одолеет бесерменства и Седмохолмаго приимут и в нем въцесаряться».

Великий же Констянтин о сем возмутися зѣло, но обаче словеса их повеле написати, а магистры и градцкые делатели раздели надвое, ибо единой странѣ повелѣ размерити градцкие стѣны и стрелници и начати град дѣлати, а другой странѣ повелѣ размерити улици и площади на римской обычай. И тако начаша дѣлати церкви Божиа, и двор царский, и иные домы славны велможам и мегистаном и всем сановником и воды сладкие приводити. В седмое же лѣто видѣ цесарь мало живущих въ градѣ, зане велик бо бѣ зело, и тако сотвори: послав из Рима и от иных стран, събрав достославных велмож и мегистан, рекше сановник, с множеством людей ихъ ту приведе и, домы велиа создав, дасть им жити в градѣ со устроением великим и царскыми чины, яко и своя домы и отчьства им забыти. Създа же цесарь и полату великую, иподрому предивную и двѣимполѣ устрои, рекша улицы покровены на торгование. И назва град Новый Рим.
Потом же созда церкви преславные: Софею великую, Святыхъ апостолъ, и Святыа Ирины, и Святаго Мокия, и Архангела Михаила. Постави же и пречюдный он столпъ багряный, его же из Рима принесе морем трею лѣты до Цесаряграда, зане велик бе зѣло и тяжек; от моря же до торгу лѣтом единым привезен бысть, цесарю часто приходяшу и злато много дающу людем брежения ради. И положи в основаниа 12 кош, их же благослови Христос, и от дрѣва честнаго и святых мощей на утвѣржение и сохранение предивнаго и единокаменнаго оного столпа. И постави на нем кумир, еже принесе от Солнечнаго града фругийскаго, имущаго на главѣ семь луч. Тако же и ины вѣщи предивны и достохвалны принесе изъ многых стран и градов. И преукрасив град, възда ему честь велию обновлением, и праздникы и торжествы великими на многые дни. И так устави, да ся зовет град той Цесарьградом. И бысть радость велиа во всѣх людѣх крыча и рыдая, и поношаше его проч, тако и фряго†вси поидоша за ним. Туркы же, слышав рыдание и смятЂние людцкаго, абие възкличав, напустиша всеми полкы и потопташа гражан и вгнаша их в град, бья и сеча их. ВидЂв же стратигы и вси гражанЂ болма пребывающих туркъ, начата бЂжати, и егда постигахут их нужею, возвращахуся и боряхуся с ними. И погыбель конечная уже бЂ постигла град, аще бы не поскорилъ цесарь со избранными своими. Царю же приспЂвшу, срЂте ЗустунЂа еще жива суща, и возплакася о немъ горко, и начаша возвращати фрягъ с молением и рыданием, и не послушаше его. И, пришед, поношаше своих о слабости их и немужествЂ, и абие возвращаше бЂгающих, а самъ нападЂ на туркы и, понюкнувъ своим, внидЂ в ратных, бьяше ихъ мечемъ по плещу и по ребром; аще и по коню ударить — падаху подъ ними, и не удрьжеваше бо мечь его ни збруи, ни конская сила. Туркы же искликахуся и другъ друга понюкаше на нь, сам же не смЂяше. Оружия же, иже мЂтаху на нь, якоже прЂди рЂкохомъ, вся суетно падаху и мимо его лЂтающе, не улучахуть его, еще убо часу не преспЂвшу. Он же на нихъ возвращашеся, бЂжаху от него, и разлучахуся, и даяхут ему путь. И тако прогнаша турковъ к полому мЂсту, и сгустившимся ту множеству народу, побиша их гражане безчислено, закалаху бо их аки свинЂй, дондеже проидоша полое мЂсто, а иже бЂжаша на сторону по улицам—тамо побьени быша. И тако Божиим промыслом в той день избавися град: турки бо отъидоша от града, а гражане же падаху опочивати, и не бЂ тоя нощи ничесоже.
Цесарь же с патриархом и вси воини поидоша в великую церковъ и возблагодариша Бога и пречистую его матерь и похваляху цесаря. И тако неции сказаша яко и сам цесарь в сердци своем вознесеся, но и отшествие поганых чаяху, не в
Ђдаху бо Божие изволение. Магумет же, видЂвъ толикое падЂние своих и слышав цесареву храбрость, тоя ночи не спа, но совЂтъ велий сотвори: хотяше бо тоя ночи отступити, зане уже и морский путь преспЂ и корабли многые придут на помощ граду. Но да збудеться Божие изволение, съвЂт той не съврьшися. И яко уже о семой године тоя ночи начат наступати над градом тма велиа: воздуху убо на аере огустившуся, нависеся надъ градом плачевным образом, ниспущаше аки слЂзы капли велици, подобные величеством и взором буйвалному оку, червлЂны, и терпяху на земли на долгъ час, яко удивитися всем людем и в тузе велицей и во ужасе быти.
Патриярхъ же Анастасие вскоре собрав весь клирик и синклит, поид
Ђ къ цесарю и рече ему: «СвЂтлейший цесарю, вся прежереченная о градЂ сем добрЂ веси, тако и отшествие святаго Духа видЂ. И се пакы нынЂ тварь проповЂдует погибели града сего. Молим тя: изиди из града, да не вси вмЂсте погинем. Бога ради изиди!» И повЂдаша ему много дЂяний прежних цесарей сим подобна. Тако же и клирик весь и сунклит много глаголаше ему, да изыдет из града. И не послушаше их, но отвЂщаваше им: «Воля Господня да будетъ!»

Магумет же окаанный, яко видЂ тму велию над градом, созва книжник и молнъ и вопроси их: «Что есть сия тма над градом?» И рекоша ему: «Знамение велико есть и граду пагуба». Он же, безбожный, повелЂ вскоре уготовити вся воя и пусти напред тмочисленыи оружникы пЂсца, и пушки, и пищали, и за ними всЂ войско. И прикатив против полого мЂста начаша бити о всем том мЂсте, и яко отступиша далЂче гражанЂ от полого мЂста, поскориша песца очистити путь ратным и рвы изровняти. И тако напустиша туркы всеми полкы и потопташа гражан, конником мало сущим. Стратигом же и мегистаном и всим конником приспЂвшим, покрЂпиша народ и боряхуся с турки. Цесарю же пригнавшу со всеми велможи и со избранными своими конники и песца оружники, и нападЂ на турки, уже многу суще войску внутри града, и смешався с ними, сечахуся тяжким и звЂрообразным рвением и прогнаша их к полому мЂсту. Бегиларбей же восточный, велику сущу и мощну, воскричав со всЂю силою восточною и нападЂ на грЂки, и размЂси полки их, и прогна их, и, взем копие, напусти на цесаря. Цесарь же, подав ему щит, отвЂде ему копие и, ударив его мечем въ главу, и разсече его до сЂдла. И абие возопиша турки многими гласы и, падши, отъяша его и отнесоша. Цесарь же, пригласив своих, со восклицанием многым внидоша во все полки их, и, бья их, прогнаша из града.
     Но карачб
Ђю баше, собравшу множество войска, придЂ гуфою и гордостию великою на полое мЂсто, и внидЂ в град, и прогна цесаря и всих гражанъ. Цесарь же, паки помолився стратигом и всим мЂгистаном и вельможам, тако и народу, укрЂпи их и, возвратився, нападоша на турки, уже отлосше живота, и паки прогнаша их из града. Но аще бы горами подвизали, Божие изволение не премочи: «аще бо,—рече,— не Господъ созиждеть храм, всуе тружаемося жиждущеи». Турком убо множеством много суще, пременяхуся на брань, гражаном же всЂгда единым; отъ многаго труда изнемогаху и падаху, аки пияни. Тако же и цесарю и всим воином ни откуда же помоч чающе, разпадоша крЂпостию и истаяша мыслию, объяша бо их скорбь и печаль велия.
Магмет же окаанный, слышав восточнаго бегиларбеа убийство, плакаше много: любляше бо его мужества ради его и разума, и возъярився, поиде сам своими враты и со всеми силами, а на цесаря повел
Ђ навадити пушки и пищали, бояше бо ся его, да не изыдет из града со всеми людьми и нападет напрасно на нь. И пришед безбожный ста против полого мЂста и повелЂ первое бити из пушек, из пищалей, да отступят гражане. Таче напусти Балтавулия башу со многыми полкы и три тысяща избранных и заповЂда им, да улучат цесаря, аще и до смерти постражут, или ис пищали убьют его. Стратиги же и мегистаны и вси велможи, видев устрЂмление безвЂрнаго, пришедша в силЂ тяжше, и стрЂляния зЂлнаго, отвЂдоша цесаря, да не всуе умреть. Онъ же, плача горько, рече им: «Помните слово, еже рЂх вам и обЂт положих: не дЂйте менЂ, да умру здЂ с вами». Они же отвЂщаваху: «Мы вси умрем за церкви Божиа и за тебя». И, взем, отвЂдоша его от народа и много увЂщаху его, да изыдеть из града, и, дав ему конечное целование, стоня и рыдая, возвратишася вси на уреченное место.

Балтаулию же приспевшу со многою силою, стретоша его стратиги на полом мЂсте, но не возмогоша удержати его, и вниде в градъ всЂми полки и нападЂ на гражан. И бысть сеча крЂпчайшая всЂхъ прежних, и падоша стратиги и мегистаны и вси велможи, яко ото многых мало отъидоша на извЂщение цесарю, тако и гражан и турков, им же не бЂ числа. Тритысящники же рыстаху и совахуся на всЂ страны, аки дивия звЂри, ища себЂ лову цесаря. Магмет же окааный, паки вскорЂ урядив, разсылаше всю свою рать по всем улицам и по вратам цесаря бречи, а сам ся оста токмо  сь яничаны, обрывся во обозе, и пушки и пищали уставив, бояше бо ся цесаря. Цесарь же, яко слыша Божие изволение, поидЂ в великую церковь и паде на землю, прося милость Божию и прощенье согрЂшением, и простився с патриархом и со всеми клирикы и съ цесарицею. И, поклонився на всЂ страны, поидЂ из церкви, и абие возопиша всь клирик и весь народ сущий ту, и жены и дети, им же не бЂ числа, рыданием и стонанием, яко мнЂтися церкви оной великой колЂбатися, и гласи ихъ, мню, до небесъ достигаху.
Идущу же цесарю из церкви, сей едино пререк: «Иже хощет пострадати за Божиа церкви и за православную в
Ђру, да поидет со мною!» И всЂд на фарис, поидЂ къ Златым вратам, чаяше бо стретити безбожнаго. ВсЂхъ же воин собрашася с ним до трЂю тысящ, и обрЂте во вратЂх множество туркъ, стрЂгущи его, и побивше их их множество туркъ, и сечахуся съ ними и до нощи. И тако пострада благовЂрный царь Костянтин за церкви Божия всЂх, поидЂ во врата, но не можааше пройти от многаго трупиа. И паки срЂтоша и за православную вЂру месяца мая въ 29 день, убив своею  рукою, якоже оставшеи сказаша, болма 600 турков. И збысться реченное: Костянтином създася и паки Костянтином и скончася. Зане согрЂшением осуждение судом Божиим врЂменем бывают, злодЂяние бо, рече, и безаконие превратит престолы силныих.
О велика сила гр
Ђховнаго жала! О, колико зла творит преступление! О, горЂ тобЂ, Седмохолмий, яко погании тобою обладают, ибо колико благодатЂй Божиих на тебЂ восияша, овогда прославляя и величая паче иных градов, овогда многообразне и многократнЂ наказая и наставляя благыми дЂлы и чюдесы преславными, овогда же на врагы побЂдами прославляя, не престааше бо поучая и къ спасению призывая и житЂйским изообилием уЂешая и украшая всяческы! Тако же и пренепорочная мати Христа Бога нашего неизреченными благодЂянии и неизчетными дарованми помиловаше и храняше во вся времена. Ты же, яко неистовен, еже на тебЂ милость Божию и щедрот отвращашеся и на злодеяние и безаконие обращашеся. И се нынЂ открыся гнЂв Божий на тебЂ и предасть тебЂ въ руце врагом твоим. И кто о сем не восплачеться или не возрыдает! Но убо паки да придЂм къ предлЂжащому.
Царица же в он же час прия прощение от цесаря и иночство прия. Оставшии же стратиги и боляре, взем царицю и благородных девиц и младых жен многых, отпустиша в Зустун
Ђевы карабли и катарги во островы и в Аммарию къ племянам. Народи же по улицам и по двором не покаряхуся турком, но бьяхуся с ними, и падоша от них того дни много людий, и жен, и дЂтей, а иных полоняху. Тако же и в овнах сущеи воини не предаша овны, но бьяхуся з двоими турки— вне града сущими и внутри града. И в день одолЂваеми бЂжаху и скрывахуся в пропастех, а ночи вылазяху и побиваху турков. А инии люди, и жены, и дЂти метаху на них свЂрху полат керамиды и плиты и паки зажигаху кровли полатные древяные и мЂтаху на них со огни, и пакость им дЂяху велию.
И ужасахуся баши, сензякб
Ђи и не вЂдяаху, что сотворити, но послаша къ салтану: «Аще не сам внидЂши во град, не одолен будет град». Он же взыскание сотвори велие о цари и о царици и не смЂяше в град ити, и бысть в размышлении в великом. И позва боляр и стратиг, их же поимаше на боех и их же баши взяша на свои рукы, и вда им слово свое крЂпкое и дары, посла их с баши и санчакбЂи рещи гражаном по всем улицам и сущим в овнах слово салтаново с клятвою: «Да престанет брань без всякого страху и убийства и плЂнения, аще ли же ни— всих вас, и жены и дЂти ваши меч поясть».
И сему бывшу, преста брань, и вдашася вси боляром и стратигом и башам на руки. И се слышав, салтан возрадовася и посла град чистити, улици и поля. Въ 11 же день посла санчакб
Ђев по всем улицам съ многими людми бречити израды. А сам поидЂ со всеми чины врат своих в врата святаго Романа къ вЂликой церквЂ, в ню же бяху собраны патриархъ и всь клирикъ и народу безчислено, и жен и дЂтей. И пришед на полЂ у великия церкви, слезе с коня и пад на землю лицем, взят персть и посыпа главу, благодаряще Бога. И почюдився оному великому зданию, тако рече: «Воистину людие сии быша и проидоша, а ини по них сим подобни не будут». И поидЂ в церковь, и видЂ мрьзость запустение в святилище Божие и ста на мЂсте святЂм его. Патриархъ же и весь клирик и народ возопиша слезы и рыданми, и падоша прЂд ним. Он же, помаяв рукою да престанут, и рече им: «ТобЂ глаголю, Анастасие, и всЂй дружинЂ твоей и всему народу: з днешняго дне да не убояться гнЂва моего, ни убийства, ни пленения». И, обратився, рече башам и санчакбЂем, да запретят всему войску и всякому чину моих врат, да не дЂють весь народ градцкий, и жен и дЂтей ни убийством, ни пленением, ни иною враждою никоторою. «Аще ли же кто преступит нашего повелЂния—смертию да умрет». И повЂлЂ выслати вон, да пойдут коиждо въ свой дом, хотяше бо видЂти уряд и сокровища церковнаа, да сбудеться реченное: «И вложит руце своя въ святаа жрьтвеннаа и святая потребит, и дасть сыновом погибели».
Народу же идущу до д
Ђвятыа годины, и еще многым сущем въ церквЂ, не дожда—изшед из церкве. ВидЂ изшедших полно поле и во все улици идущих много, и удивися толику народу от одноа храмины изшедчим, и поидЂ кЂ царскому двору. И ту срете его некый сербин, прннесе ему цесареву главу. Онъ же возрадовася зЂло и вскоре позва боляр и стратиг и спроси их, да рекут ему истинну, аще то есть глава цесарева. Они же, страхом одержими, рекоша ему: «То есть сущаа глава цесарева». Он же облобыза ю и рече: «Явна тя Богъ миру уроди, паче же и цесаря, почто тако всуе погибЂ!» И посла ей къ патриарху, да обложет ю златом и сребром, и сохранит ю, якоже сам вЂсть. Патриархъ же, взем, положи ю в ковчезецъ сребрян и позлащен и ... скры ю в великой церкви под престолом. От иных же паки слышахом, яко оставшеи от сущиих съ цесаремъ у Златых врат, украдоша его тоа нощи, и отнесоша его в Галату, и сохраниша его. О цесарици же бывшу велику испытанию, сказаша султану, яко великий дукас и великий домЂстик и анактос, и протостраторов сын АндрЂй и братанич его Асан Фома ПалЂолог, и епархъ градцкий Николай отпустиша царицю въ карабли. И абие повЂле их, истязав, посещи.
И сим сиц
Ђ бываемым и тако съврьшаемым грЂх ради наших: беззаконный Магумет седЂ на престолЂ царствиа благороднЂйша суща всЂх иже под солнцем, и изообладаше впадающих двЂма части вселЂнныя, и одолЂ одолевших гордаго Артаксерксиа, невмЂстима пучинами морскими и воя водя ширя земля, и потреби потребивших Троию преднвну и семьюдЂсятми и четырма крали обраняему. Но убо да разумЂеши, о окааннЂ, аще вся прежереченная МЂфодием Патаромскым и Лвом Премудрым и знамения о градЂ сем съврьшишася, то и послЂдняа не преидут, но такоже соврьшитися имут. Пишет бо: «Русий же род съ прежде создателными всего Измаилта побЂдять и Седмохолмаго приимуть съ прежде законными его и в нем въцесарятся и судрьжат Седмохолмаго русы, язык шестый и пятый, и насадит въ нем зелье и снЂдят от него мнози в отмщение святым». И пакы въ последнем видЂнии ДаниловЂ: «И востанет великый Филиппъ съ языкы осмьнадЂсят, и собЂруться в Седмохолмом, и сразиться бой, иже не бысть николиже, и потЂкутъ по удолием и по улицам Седмохолмаго, яко реки, крови человЂче-скыа, и возмутиться море от крови до ТЂснаго устия. Тогда Вовус возопиет, и Скеролаф восплачет, и Стафорин речет: «СтанитЂ, станьте, мир вам и отмщение на непослушных. ИзидЂте на дЂсные страны Седмохолмаго и обрящете человЂка у двою столпов стояща, сединами праведными, и милостива, носяща нищаа, взором остра, разумом же кротка, средняго врьстою, имЂюща на дЂснЂй нозЂ посреди голЂни бЂлег. Возмите его и вЂнчайте цесарем. И вземше четыри ангелы живоносны и ввЂдут его въ святую Софиа, и вЂнчаютЂ и цесаря, и дадят в дЂсную руку его оружие, глаголющи ему: «Мужаися и побЂжай врагы своя!» И восприем оружие от тоа аггела и поразить измаилты, и ефиопы, фругы, и татаре, и всяк род. И убо измаилты разделить натрое: прьвую часть побЂдит оружием, вторую крестить, третью же отженет с великою яростию до Единадубнаго. И въ возвращение его открыються сокровища земная, и вси обогатЂють, и никтоже нищ будеть, и земля дасть плод свой седмЂрицею, оружия ратная сътворят серпове. И царствует лЂт 32, и по нем въстанет ин от него. И тако, поувидЂв смерть свою, идЂт въ Иерусалимъ, да предасть цесарство свое Богу, и оттолЂ вцаряться четыри сыно†его: прьвый в РимЂ, а вторый в АлЂксандрию, третий въ Седмохолмом, четвертый в СЂлуни».
 Сия убо вся и ина многаа прорицаниа и знамениа писаниа съдрьжить о тебЂ, градЂ Божий, их же всещедрый и всеблагый Богъ да соврьшить на премЂнение н на попрание сквЂрныя и на безбожныя сея вЂры атманскыя, и на обновление и укрЂпление всЂя православныя н непорочныя вЂры християнстЂй, нынЂ и присно, и в вЂкы вЂком. Аминь.
Сия убо вся и ина многаа прорицаниа и знамениа писаниа съдрьжить о теб
Ђ, градЂ Божий, их же всещедрый и всеблагый Богъ да соврьшить на премЂнение н на попрание сквЂрныя и на безбожныя сея вЂры атманскыя, и на обновление и укрЂпление всЂя православныя н непорочныя вЂры християнстЂй, нынЂ и присно, и в вЂкы вЂком. Аминь.

Категория: исторiя, хронологiя | Добавил: Farang (08.08.2013) | Автор: д.федор
Просмотров: 1576 | Теги: история, царьград, летопись, 1453 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]

наше право писанiе
как создать новость
наши правила
ﻪ*)-знАменiе-(*ω
каждый день с богом:


послѣднiй свежачок

актуальный вопрос:
нужна ли Россiи монархiя?

обсуждаем на форуме
_________________
Locations of visitors to this page
сейчас на сайте: 1
из них гостей: 1
из них наших: 0

светлое Христово Возкресенье 2020 года!
(19 апреля)>

праздники и даты
на 20-й год

15.02 сбт - Срѣтенiе
01.03 вкр - Масленица
02.03 пнд - Великiй пост
19.04 вкр - Пасха


курсы основных валют курс к др.валютам см.в полной таблицѣ
какое разрешенiе на вашем мониторе? в каком разрешенiи вы смотрите этот сайт?
Всего ответов: 75
загрузки статей: 21.09.2022:
НОВОЕ ПЛАТЬЕ ЕВРОПЫ И МИРА
21.09.2022:
ГОМЕОСТАЗИС
16.04.2020:
Ы другие звуки_смыслы
08.02.2020:
Чехословакия-68
23.01.2020:
Упал еще один самолет. Украина-Иран-США.
23.01.2020:
Что такое быть русским?
01.10.2018:
Дырка в Международной космической станции, 2018
05.09.2018:
Какой же русский не понимает санскрита?
13.05.2018:
Тандемный паралет premium-класса российской разработки
15.09.2017:
170915 Екатерина II - Георгу III

архив событiй

© 7D RusSiamClub Co, ltd 2007-2024 |